Regulamin wydarzeń płatnych

 

REGULAMIN 
Regulamin wydarzeń stacjonarnych, płatnych


§1. Postanowienia ogólne

1.   Organizatorem wydarzeń stacjonarnych, płatnych zwanych dalej „Wydarzeniem” jest firma CMEducation Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 168, 02-324 Warszawa (dalej: „Organizator”).

2.     Wydarzenie odbywa się w terminie i w miejscu wskazanym przez Organizatora.

3.     Uczestnictwo w Wydarzeniu mogą zgłosić lekarze oraz przedstawiciele partnerów Wydarzenia.

4.     W ramach Wydarzenia odbędą się sesje naukowo-dydaktyczne.

5.     Organizator zastrzega sobie prawo zmian w programie Wydarzenia.

6.     Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Wydarzenia i obowiązują wszystkich Uczestników.

§2. Zasady uczestnictwa

1.    Warunkiem uczestnictwa lekarzy w Wydarzeniu są łącznie:

   zgłoszenie uczestnictwa poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie internetowej Wydarzenia lub na miejscu w dniu wydarzenia w formie papierowej

       posiadanie ważnego numeru PWZ (Prawa Wykonywania Zawodu) – nie dotyczy przedstawicieli sponsorów Wydarzenia.

2.  Każdy lekarz, który spełni warunki uczestnictwa w Wydarzeniu (dalej: „Uczestnik”) oraz weźmie udział w wydarzeniu otrzyma certyfikat uczestnictwa w Wydarzeniu.

3.   Koszt przyjazdu i noclegu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie, chyba że regulamin danego wydarzenia stanowi inaczej.

4.  W przypadku, gdy okaże się, że osoba biorąca udział w Wydarzeniu nie spełnia warunków uczestnictwa, zakłóca przebieg sesji naukowo-dydaktycznych, warsztatów lub imprez towarzyszących
i utrudnia lub uniemożliwia udział w nich innych uczestników albo w inny sposób narusza Regulamin, Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia takiej osoby z dalszego udziału w Wydarzeniu.

§3. Reklamacje

1.    Wszelkie reklamacje Uczestników Wydarzenia wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora.

2.     Reklamacje Uczestników Wydarzenia mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Wydarzenia.

3.     Reklamacje zgłoszone po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

4.     Każda reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jego adres oraz uzasadnienie zgłoszonej reklamacji.

5.     Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna.

§4. Rezygnacja

1.     Pisemną rezygnację z udziału w Wydarzeniu prosimy zgłosić mailem na adres: webinary@cmeducation.pl

2.     W przypadku rezygnacji, uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:

       rezygnacja zgłoszona do 30 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia - koszty manipulacyjne wynoszą 10%

       rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia - koszty manipulacyjne wynoszą 35%

       rezygnacja zgłoszona od 14 dni przed Wydarzeniem do dnia Wydarzenia - uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.

§5. Przetwarzanie danych osobowych

1.  Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu uczestnictwa w wydarzeniu  edukacyjnym organizowanym przez CMEducation Sp. z o.o.*.

2.  Uczestnik wyraża zgodę na używanie przez CMEducation Sp. z o.o. telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celach handlowych i marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy
z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (przetwarzanie w celach marketingowych)*.

3.   Uczestnik wyraża zgodę na otrzymywanie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (w szczególności telefonu lub poczty elektronicznej) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług droga elektroniczna (przetwarzanie w celach marketingowych)*.

 *Administratorem danych osobowych jest CMEducation Sp. z o.o., ul. Al. Jerozolimskie 168,
02-324 Warszawa. Zakres danych osobowych przetwarzanych przez administratora obejmuje dane przekazane we wniosku rejestracyjnym. Podstawę prawna przetwarzania danych osobowych stanowi udzielona zgoda na przetwarzanie danych osobowych, a w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych, podstawę prawna przetwarzania stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora w postaci marketingu bezpośredniego.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres konieczny do rozliczenia wydarzenia edukacyjnego oraz przekazania uczestnikowi ewentualnych materiałów konferencyjnych / warsztatowych (tj. przez 2 lata od zakończenia wydarzenia edukacyjnego), a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności podmiotom powiązanym z administratorem oraz podmiotom finansującym lub współfinansującym wydarzenie edukacyjne.

Uczestnik ma prawo do:

1.  wycofania każdej z powyższych zgód w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,

2.     zadania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

3.     zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

4.     przenoszenia danych,

5.     wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu udziału w ww. wydarzeniu edukacyjnym.

§6. Postanowienia końcowe

1.    W przypadku, gdy Wydarzenie nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora, tzw. „siły wyższej” (np. powódź, huragan, śnieżyca lub inne niedające się przewidzieć ani uniknąć, czyli zdarzenie niezależne od Organizatora), Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Wydarzeniu, a także kosztów usług dodatkowych zleconych Organizatorowi przez uczestników Wydarzenia.

2.    Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Wydarzeniu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

3.   Wypełnienie zgłoszenia rejestracyjnego oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.

4.     W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

5.    Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Wydarzenia.

6.    Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane
z Wydarzeniem, jak również w miejscach zakwaterowania.

7.     Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 19.03.2024 r.