Regulamin wydarzeń płatnych
REGULAMIN
Regulamin wydarzeń stacjonarnych, płatnych
§1. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem wydarzeń stacjonarnych, płatnych zwanych dalej „Wydarzeniem” jest firma CMEducation Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 168, 02-324 Warszawa (dalej: „Organizator”).
2.
Wydarzenie odbywa się w
terminie i w miejscu wskazanym przez Organizatora.
3.
Uczestnictwo
w Wydarzeniu mogą zgłosić lekarze oraz przedstawiciele partnerów Wydarzenia.
4.
W
ramach Wydarzenia odbędą się sesje naukowo-dydaktyczne.
5.
Organizator zastrzega sobie prawo
zmian w programie Wydarzenia.
6.
Przepisy niniejszego Regulaminu
stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Wydarzenia i
obowiązują wszystkich Uczestników.
§2. Zasady uczestnictwa
1. Warunkiem uczestnictwa lekarzy w Wydarzeniu są
łącznie:
• zgłoszenie uczestnictwa poprzez
wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie internetowej Wydarzenia lub na miejscu w dniu wydarzenia w formie papierowej
•
posiadanie ważnego numeru PWZ
(Prawa Wykonywania Zawodu) – nie dotyczy przedstawicieli sponsorów Wydarzenia.
2. Każdy lekarz, który spełni warunki
uczestnictwa w Wydarzeniu (dalej: „Uczestnik”) oraz weźmie udział w
wydarzeniu otrzyma certyfikat uczestnictwa w Wydarzeniu.
3. Koszt przyjazdu i noclegu
Uczestnik pokrywa we własnym zakresie, chyba że regulamin danego wydarzenia stanowi inaczej.
4. W przypadku, gdy okaże się, że
osoba biorąca udział w Wydarzeniu nie spełnia warunków
uczestnictwa, zakłóca przebieg sesji naukowo-dydaktycznych, warsztatów lub
imprez towarzyszących
i utrudnia lub uniemożliwia udział w nich innych uczestników
albo w inny sposób narusza Regulamin, Organizator zastrzega sobie prawo
wykluczenia takiej osoby z dalszego udziału w Wydarzeniu.
§3. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje
Uczestników Wydarzenia wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby
Organizatora.
2.
Reklamacje Uczestników Wydarzenia mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Wydarzenia.
3.
Reklamacje zgłoszone po upływie
wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
4.
Każda reklamacja powinna zawierać
imię i nazwisko Uczestnika, jego adres oraz uzasadnienie zgłoszonej reklamacji.
5.
Decyzja Organizatora w przedmiocie
reklamacji jest ostateczna.
§4. Rezygnacja
1.
Pisemną rezygnację z udziału
w Wydarzeniu prosimy zgłosić mailem na adres: webinary@cmeducation.pl
2.
W przypadku rezygnacji,
uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
•
rezygnacja zgłoszona do 30 dni
przed rozpoczęciem Wydarzenia - koszty manipulacyjne wynoszą 10%
•
rezygnacja zgłoszona od 29 do 15
dni przed rozpoczęciem Wydarzenia - koszty manipulacyjne wynoszą 35%
•
rezygnacja zgłoszona od 14 dni
przed Wydarzeniem do dnia Wydarzenia - uczestnikowi nie przysługuje zwrot
kosztów.
§5. Przetwarzanie danych osobowych
1. Uczestnik wyraża zgodę na
przetwarzanie danych osobowych w celu uczestnictwa w wydarzeniu edukacyjnym organizowanym przez CMEducation Sp. z o.o.*.
2. Uczestnik wyraża zgodę na używanie
przez CMEducation Sp. z o.o. telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celach
handlowych i marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy
z dnia 16
lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (przetwarzanie w celach marketingowych)*.
3. Uczestnik wyraża zgodę na
otrzymywanie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (w
szczególności telefonu lub poczty elektronicznej) informacji handlowych w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług droga
elektroniczna (przetwarzanie w celach marketingowych)*.
*Administratorem danych osobowych jest CMEducation Sp. z o.o., ul. Al.
Jerozolimskie 168,
02-324 Warszawa. Zakres danych osobowych przetwarzanych przez administratora
obejmuje dane przekazane we wniosku rejestracyjnym. Podstawę prawna
przetwarzania danych osobowych stanowi udzielona zgoda na przetwarzanie danych
osobowych, a w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych, podstawę
prawna przetwarzania stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez
administratora w postaci marketingu bezpośredniego.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres konieczny do rozliczenia
wydarzenia edukacyjnego oraz przekazania uczestnikowi ewentualnych materiałów
konferencyjnych / warsztatowych (tj. przez 2 lata od zakończenia wydarzenia edukacyjnego), a w
przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych,
do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Dane osobowe mogą być
ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności podmiotom powiązanym z administratorem oraz podmiotom
finansującym lub współfinansującym wydarzenie edukacyjne.
Uczestnik ma prawo do:
1. wycofania każdej z powyższych zgód
w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
2.
zadania od administratora dostępu
do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania,
3.
zgłoszenia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych,
4.
przenoszenia danych,
5.
wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu udziału w ww. wydarzeniu edukacyjnym.
§6. Postanowienia końcowe
1. W przypadku, gdy Wydarzenie nie
odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora, tzw. „siły wyższej” (np.
powódź, huragan, śnieżyca lub inne niedające się przewidzieć ani uniknąć, czyli
zdarzenie niezależne od Organizatora), Uczestnikowi nie przysługuje prawo do
odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Wydarzeniu, a także kosztów usług dodatkowych zleconych Organizatorowi przez
uczestników Wydarzenia.
2. Wszelkie spory mogące wyniknąć z
tytułu uczestnictwa w Wydarzeniu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla
siedziby Organizatora.
3. Wypełnienie zgłoszenia
rejestracyjnego oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń
dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
4. W sprawach nieuregulowanych
niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
5. Organizator nie ponosi
odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone
lub skradzione podczas Wydarzenia.
6. Uczestnicy ponoszą pełną
odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na
terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane
z Wydarzeniem, jak również w miejscach zakwaterowania.
7. Niniejszy Regulamin wchodzi w
życie z dniem 19.03.2024 r.